4 decembrie 2012

Refugiu? Ha!

Silversun Pickups - "Rusted Wheel" 

Postul asta are ca scop un mesaj catre doua persoane fata de care nu voi mai putea spune aceleasi lucruri peste cateva ore, sau zile. 

 Am obosit sa ma ascund.Am obisit sa pretind ca sunt ceea ce nu sunt, sa-mi ascund calitatile, sa ascund ceea ce pot face si sa fug de ceea ce nu pot. Vreau sa creez, vreau sa acord mai mult importanta lururilor care conteaza cu adevarat in loc sa ma axez pe niste detalii. Vreau sa vad imaginea de ansamblu si rad in fata vietii cand voi vedea cat de mult am hiberbolizato. Cui ii pasa de faptul ca nu sunt suficient de ordonata, pana la urma?Sau ca fumez, sau de tendintele mele...romantice, de faptul ca ma indragostresc prea intens de anumiti oameni care s-ar putea sa nu fie cei potriviti, de faptul ca nu am curaj in fata acestor oameni si ca incerc sa caut cele mai patetice scuze pentru a ma deschide in fata lor? Apoi stau si scriu posturi ca acestea sau pur si simplu sunt in stare sa merg exact langa ei fara sa le spun un cuvant, cu toate ca in mintea mea insiruiesc romane. Si cui ii pasa ca poate nu sunt capabila sa realizez o oportunitate atunci cand o am, sa-mi dai seaam de un sfat bun, sa dau un sfat care ar putea schimba viata unui om, in loc sa -i spun ideile mele -gresite poate- despre anumite lucruri care poate mai mult i-ar lasa o pata neagra asupra sufletului? 
 Pana la urma trebuie sa ma gandesc la ideal, la ceea ce mi-am decis sa urmez si sa incerc sa ajung acolo. Nimic nu este mai important decat asta si categoric, nimeni nu este mai important. Doar reusind ceea ce mi-am propus ii pot face pe cei pe care ii iubesc mandri si pot si eu sa fiu in sfarsit, mandra cu adevarat de ceva ce am realizat . 
  Asa ca, de-acum inainte, nu promit ca ma voi deschide, dimpotriva, probabil voi fi si mai inchisa. Nu voi cere ajutorul atat de des, sper ca niciodata nu va fi mai fi nevoie  si nu ma voi mai lauda din lucrurile marunte, traind cu impresia unei realizari. Insa pot promite ca voi lupta din greu sa-mi ating scopul. Macar atat pot face pentru mine...si pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu